
Вчора мав нагоду відвідати чергову прес-конференцію, яка залишила чергові цікаві спостереження. Подія, яка стала приводом для цього
івенту широкому загалу майже нецікава – маловідомий оператор мобільного зв’язку Інтертелеком за підсумками року звітував про свої досягнення.
(Маловідомий, як і усі оператори стандарту CDMA, але «широко відомий у вузьких колах»). Знаючи наперед, що такий формат проведення прес-заходів трошки нуднуватий організатори вирішили розбавити його цікавим нововведенням – під час виступу голови компанії розсилати усім бажаючим прес-матеріали на мобільні телефони за допомогою
Bluetooth. І все було б добре, якби культура користування мобільним зв’
язком у нас була трохи вищою. Звичайно,
більшість з присутніх не вимкнула звукові сигнали (незважаючи на прохання організаторів), і виступаючий під кінець своєї промови ледве не зривався на крик. І тут постає питання: «А навіщо взагалі це було робити?». Кому потрібні ті gif-логотипи та фотографії 176×220 точок (256 кольорів)? Лише рознервували власного керівника. Та й мені, чесно кажучи, п'яте чи шосте повідомлення було вже не дуже цікаво приймати. Хотіли зробити якусь інновацію – вийшло бозна що.
Звичайно, окремої уваги заслуговує прес-кіт. Я не розумію, це такий дуже смішний жарт, дарувати ІТ-журналістам паперові органайзери? Гарні, товсті й вагою з мій лептоп? То й не треба ображатися, коли дехто витягши з пакету CD з прес-матеріалами все інше потай залишає в залі. Як підсумок – нудно й нецікаво. Такі івенти нам непотрібні. Я б задовольнився прес-релізом поштою.
Немає коментарів:
Дописати коментар